بیانیه سازمان بسیج اساتید استان لرستان به مناسبت هفته وحدت

استان لرستان
سازمان بسیج اساتید استان لرستان

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان لرستان به مناسبت هفته وحدت

سازمان بسیج اساتید استان لرستان، به مناسبت هفته وحدت بیانیه زیر را صادر کرد

بسم الله الرحمن الرحیم 
وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا ۚ 
به ریسمان خدا متوسل شوید و از تفرقه بپرهیزید.
( آل عمران آیه ۱۰۳)
هفته مقدس وحدت در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول هرسال یاد آور ابتکار خلاقانه نظام مقدس جمهوری اسلامی در جایگاه ام القرای جهان اسلام برای گرامیداشت هردو روایت برادران و خواهران اهل تسنن و تشیع از زاد روز پیامبر نیکی ها محمد مصطفی( ص) می باشد.
دنیای کفر و استکبار با بهره‌گیری از اختلافات میان مسلمانان اعم از سنی و شیعه، بر آن بوده و هست که از آب گل آلود این تفرق و جدایی، برای خود ماهی مقصود گرفته و با بجان هم انداختن فرق مختلف مسلمان و با نفوذ در ارکان اقتدار دول اسلامی وابسته و پشتیبانی از حاکمان این کشورها ، موجبات واگرائی جهان اسلام و تسلط کفار بر سرزمین های اسلامی را فراهم نماید.
قصه پر غصه و خونین غزه و کشتار جمعی ساکنان این بخش از بلاد اسلامی چیزی نیست جز نتیجه تفرقه مسلمانان و خیانت برخی از حکام اسلامی.
در صورت تحقق وحدت میان مسلمانان و هم افزائی برای تقابل با این جنابات، جنگ نابرابر کنونی در غزه و این همه فجایع غیر انسانی چند صباحی بیشتر به درازا نمی انجامید.
سازمان بسیج اساتید استان لرستان ضمن گرامیداشت این هفته مقدس و تاکیدی دگر بار بر ضرورت وحدت جهان اسلام، آحاد مسلمانان را در اقصی نقاط عالم به وحدت،همدلی و همگرائی فراخوانده و بار دیگر این جمله تاریخی و سرشار از معنی را که امام خمینی( ره) بر زبان آوردند یاد آور می‌شود: 
اگر هر مسلمان یک سطل آب بر روی اسرائیل بریزد، این جرثومه فساد را آب خواهد برد. 
چنین باد.
به امید وحدت روز افزون جهان اسلام و سیطره اسلام ناب محمدی( ص) بر گستره گیتی.
سازمان بسیج اساتید استان لرستان.
 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.